Αυλαία, ασύστατοι! Αιμορραγούν ως και οι πέτρες, σ’ αυτόν τον άνυδρο καιρό! ΑΥΛΑΙΑ (Γ. Μπλάνας, Στασιωτικό 53o)

16/6/09

47

Αν θα έπρεπε να σβήσω κεράκια μπορεί να κινδυνεύσει και … η Πάρνηθα γιατί όπως και να το σκεφτείς 47 φλογίτσες αποτελούν … δυνητικό εμπρησμό. Όπως διαβάζετε αν και κοντεύω μισό αιώνα, μυαλό δεν έβαλα. Και ούτε πρόκειται να βάλω. Αυτό το έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου. Δηλαδή σα να λέμε δεν θα κρεμάσω τα allstarάκια μου ποτέ.

Οι φίλοι μου το ξέρουν και κάθε φορά που έχω γενέθλια γελούν. Και περισσότερο απ΄ όλους οι γιοί μου. Είναι μια παρηγοριά κι αυτό (συνήθης έκφρασή μου). Ένας από αυτούς που γελούν μου έκανε κι αυτό το ωραίο δώρο. Δεν σας κρύβω ότι με συγκίνησε μια και το περιεχόμενό του είναι ό,τι με εκφράζει: ανατροπή και χρώματα βαν Γκογκ. Τώρα ίσως να καταλάβατε γιατί αγαπώ τα allstarάκια.
.

.
Άντε, σήμερα ασχολήθηκα πολύ με τον εαυτό μου. Ξέφυγα. Απολαύστε μαζί μου το βίντεο του Γιώργη και μην προσπαθήσετε να σβήσετε τις χρωματιστές φλόγες. Κάπου εκεί παραμονεύει η Κάρμεν. Ευχαριστώ φίλε, σας ευχαριστώ όλους, bloggers, facebookers και twitterers για τις eυχές σας.
.